Странице

субота, 27. август 2016.

10 random facts about me




Ova tema mi je medju najzanimljivijima na drugim blogovima, pa sam odlučila da podelim sa Vama neke činjenice o meni.. pa da počnemo :)


  1. Obožavam da pijem kafu. Nekad ne znam kad je dosta, popijem i do 6 tokom dana.
  2. Čupam ćebe. Od kako znam za sebe čupam ćebe. Razlog? Nepoznat :) .
  3. Plašim se da ostanem noću sama u kući. 
  4. Obožavam pse. 
  5. Volim da budem sama. Prijaju mi mir i tišina.
  6. Vaspitač sam po profesiji.
  7. Prirodna boja moje kose je plava. Farbam se više od 10 godina u tamno smedje.
  8. Često volim da ćutim. Tada uglavnom ne razmišljam o ničemu i ne volim kada neko pokuša da prekine moju tišinu :) .
  9. Želja mi je da imam ćerku.
  10. Ne podnosim hladnoću. 

I to bi bilo to, uspela sam da izdvojim 10 manje ili više čudnih činjenica o meni i ako ih ima mnogo više, ali toliko za sada... :)

Нема коментара:

Постави коментар