Странице

субота, 27. август 2016.

TOP TEN propanthen first aid cream

Moram da podelim sa Vama moje oduševljenje kada je ova "krema" u pitanju. S obzirom da sam se skoro vratila sa mora, koža je naravno dosta suva i peruta se, pa sam po preporuci apotekarke kupila pantenol kremu sa nevenom.




Šta kaže proizvodjač?

PROPANTHEN FIRS AID CREAM
Pantenol krema sa nevenom.
Pomaže u brzoj regeneraciji suve, ispucale i oštećene kože. Štiti je od spoljnih uticaja UVA/B zračenja i prevremenog starenja. Svakodnevnom upotrebom koži vraća zdrav izgled, prirodnu hidrantnost i elastičnost. Bez parabena







Krema je dosta masna, a to je suvoj koži i te kako potrebno.
Ono što je mene oduševilo kod ove kreme je miris. Ima prelep citrusni miris koji ja obožavam :) Što se tiče same kreme, slažem se sa proizvodjačem da brzo regeneriše kožu, koristim je tek nedelju dana i nema onog dosadnog perutanja i zategnutosti kože. 

Sastav:




Krema dolazi u pakovanju od 110 ml po ceni od oko 200,00 din. 
Nadam se da sam nekome pomogla ovom recenzijom, sve pohvale od mene za kremu.

Нема коментара:

Постави коментар