Странице

понедељак, 3. октобар 2016.

September favorites

Favoriti za mesec septembar!







Proizvod koji sam najviše koristila tokom septembra je kokosovo ulje. Apsolutni favorit kada je nega kose u pitanju.






O njemu sam pisala OVDE , savršeno je za negu kose.

Balea šampon sa jasminom





Nemam neke zamerke na Baleine šampone, svi su mi manje više dobri. Prošli mesec sam koristila ovaj sa jasminom. Šampon bez silikona, za svakodnevnu upotrebu. Kosa bude meka i lepršava. 


Avon serum sa arganovim uljem





Avonov serum koristim već dugo. Koristim ga za krajeve, ima lep miris, daje sjaj kosi.


Balea gel za tuširanje sa mirisom vanile i kokosa





Generalno mi odgovaraju svi Baleini gelovi za tuširanje. Prošli mesec sam koristila ovaj sa vanilom i kokosom i bio mi je odličan. Miris vanile i kokosa je savršen, lepo peni, ne isušuje kožu. Sve preporuke.

Botanica krema sa kolagenom





Krema sa uljem cveta ljubičice. Ovo je dnevna hidratanta krema, ali sam je ja koristila kao noćnu. Lepo hidrira kožu, lako se upija. Nisam zadovoljna sa Botanica kremama, ali ova mi je bas odgovarala. 

I poslednji proizvod koji sam najviše koristila je Garnier micelarna voda





O njoj sam već pisala, tekst možete pročitati OVDE

To bi bilo to što se tiče proizvoda koji su mi bili favoriti proteklog meseca. Da li ste koristile neki od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci?


Нема коментара:

Постави коментар