Странице

петак, 20. јануар 2017.

All in packaging - Online prodavnica

U današnjem postu predstaviću Vam All in packaging kompaniju koja se bavi online prodajom plastične i staklene ambalaže za parfame, kreme, labela, čuvanje hrane... Ova ambalaža se prodaje na veliko i malo što je odlično ukoliko želite da pokrenete sopstveni biznis. Ako imate ideju, potrebna Vam je samo ambalaža koju možete pronaći na njihovom sajtu po niskim cenama i vrhunskom kvalitetu. Sa ovog sajta sam izabrala osam artikala koji su mi stigli iz Madjarske za desetak dana.





Proizvodi koje sam poručila:



Prvi proizvod koji me je najviše obradovao je Kozmetički neseser. Odlično je uradjen, ima dosta pregrada unutra i uz njega se dobija futrola koja može da se zakači ili da se koristi odvojeno. Takodje, može da stoji ovako otvoren ili da se zatvori pomoću učkura. Na sajtu se može naručiti u plavoj i roze boji. Za više informacija pogledajte OVDE




Plastična tegla sa metalnom rezom - Napravljena je od čvrste plastike koja dosta podseća na pravu staklenu teglu. Može da posluži za sve i svašta, a ja ću u njoj držati tupfere, veoma zanimljivo izgleda. Za više informacija pogledajte OVDE.





Plastična boca sa belom pumpicom za tečni sapun - Klasična bočica za tečni sapun, može biti vrlo praktična ukoliko kupujete litarske tečne sapune. Za više informacija pogledajte OVDE.




Plastična bočica za aceton sa pumpicom - Jedva sam čekala da mi ova bočica stigne i odmah sam je isprobala. Veoma je praktična, dovoljno je da prislonite tupfer na vrh, pritisnite na dole i izaći će dovoljna količina acetona. Za više informacija pogledajte OVDE.




Staklena bočica za parfem sa raspršivačem - Odlična stvar ukoliko imate parfem u nekom velikom pakovanju. U ovu bočicu staje 10 ml parfema i možete je nositi svuda sa sobom. Za više informacija pogledajte OVDE.

.


Poručila sam dve posudice za labelo u obliku Macaron-a u žutoj (OVDE) i pink boji (OVDE).
Preslatke posudice uradjene su od čvrste plastike. Na sajtu ih možete pronaći u još nekoliko boja.




Još jedna posudica za labelo u obliku jajeta ( Kopija EOS pakovanja). Za više informacija pogledajte OVDE.






Iskrena da budem, nisam očekivala da će ambalaža koju sam poručila biti ovako dobrog kvaliteta. Isto tako, oduševljena sam ovom saradnjom jer je gospodin sa kojim sam se dogovarala, Aleku Dimitri, veoma ljubazan i dogovorili smo se u rekordnom roku. Stvarno, svaka čast za ovu kompaniju.

Za sve informacije tu je njihov sajt http://allinpackaging.co.uk/ kao i njihova Fb stranica

Svu ambalažu već koristim i nemam ni jednu zamerku. Posudice za labela sam isprobala i sledeće nedelje na blogu ćete moći pronaći ‚‚DIY lipbalm‚‚.

4 коментара:

  1. Bas mi je drago zbog tvoje saradnje :) Ova teglica super deluje, kao i kopija Eos kutijice. Super je za DIY :)

    ОдговориИзбриши
  2. Tijana draga, odličan post. Zaista si jako simpatične stvari naručila, skroz su mi zanimljive. Recenziju si odlično odradila. Uživala sam čitajući <3

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши