Странице

понедељак, 26. јун 2017.

Born Pretty Store - False Eyelashes

Sećate li se posta u kome sam vam pisala o poklonu sa sajta Born Pretty Store? Ukoliko ste ga propustili možete ga pročitati OVDE. Trepavice koje sam tada dobila, verovali ili ne, koristim još uvek. Više o njima saznajte u nastavku teksta..


False Eyelashes


Šta kaže proizvodjač:

Popularne, visokokvalitetne i mekane ručno radjene lažne trepavice.
Jednostavne za korišćenje, izgledaće stvarno i prirodno.


Sa prirodnim lažnim trepavicama vaše oči će izgledati sjajno i šarmantno..






U setu se nalazi pet pari trepavica. Moram da priznam da nisam očekivala da će biti tako dobre. Ne volim previše dramatične trepavice, tako da su mi se ove baš dopale. Izgledaju prirodno na očima, vrlo su lagane i mislim da su odlične za početnike jer se lako stavljaju.






Koristim ih sa Aurinim lepkom i nije mi se dešavalo da se odlepe. Jedan par trepavica može da se koristi više puta, naravno, ako ih pravilno održavate.





Obožavam ove trepavice i mogu slobodno da kažem da su najbolje koje sam do sada koristila.

Trenutna cena ovih trepavica je 3.29 $ i možete ih poručiti  OVDE. Da li ste već koristile veštačke trepavice sa sajta www.bornprettystore.com?

14 коментара:

  1. Trepavice izgledaju divno draga! Ali, želim da ti prva čestitam na 100 članova, jer sam ja baš tvoj stoti član :D ♥ Divan ti je blog i želim ti puno uspeha!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  2. Trepavice izgledaju sjajno. Divno pišeš i praviš divne recenzije. Sve je za pohvalu.
    Ako imaš vremena posjeti moj blog, značilo bi mi.
    Pratim tvoj rad i mnogo uspjeha ti želim. ♡

    myminiworldnina.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Baš lepe trepavice! Drago mi je da se porudžbina isplatila. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Izgledaju zaista divno i ne previše napadno, ali ja nažalost baš i nemam naviku da koristim lažne trepavice. A da budem iskrena ne znam ih pravilno ni aplicirati :D

    Divan post u svakom slučaju :)
    Samo perje

    ОдговориИзбриши
  5. Trepavice su predivne! Planiram da naručim neke i da počnem da ih koristim jer me u poslednje vreme baš nešto privlače. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam osoba koja obožava vještačke trepavice i volim da vidim guste i duge. Iako imam prirodno duge, uvijek voliš još veći efekat. Ove do sada nisam probala, ali planiram da poručim ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши